fredag 11 september 2009

BF09 läger!


Hemma efter ett minst sagt lekfullt BFläger ;)

Barn & Fritid var alltså ute i Klintehamn på läger. Sandra R sammanställde under kvällen att vi under dagen lekt olika lekar i sex timmar! Roligt ja vist, men något intensivt! Närmare kvällen fick vissa stugor agera "ungdomsgård" som någon uttryckte det, jag är glad att våran stuga inte blev utsatt ^^ Det blev gitarrspel och sjungande heeela kvällen och en bra bit in på natten. Inne i stugorna och ute på terrasserna ^^ Härligt! Helt underbart när alla är med och sjunger! och kan man tänka sig, det lät ju till och med bra! ;)


I morn blir det jobb! ser fram emot det med lite skräckblandad förtjusning skulle man kanske kunna säga. Ska sjunga och spela på ett dop i Fårö kyrka, visorna jag ska spela har jag aldrig spelat förut på någon tillställning och de önskemålen kom med väldigt kort varsel, så det är bara att hoppas på att det går bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar