Huu vad jag är dålig på att uppdatera mig!! Och med så kopiöst många läsare måste det vara en fruktansvärld katastrof också! ;D
Idag gick vi kort dag men kändes som en hel evighet! Tillslut kom vi i alla fall äntligen iväg till matsalen och sen kom ÄlsklingsAffi! <3 Ann-Sofie och jag tog oss ner till öster och mötte DrygJonas ^^ sen gick vi en vänd på stan. Häääärligt!
Dagens kommentar: Asså alltid när Jonas kommer hem till mig så blir det lixom en stor hög med kläder i mitt rum!?
Hahah, thats my Affi!!! ^^
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar