lördag 19 september 2009

Myskväll med närmaste <3


,
Året var 1999.
Haha, ne men
någonstans där var
det iaf. På Fårö i
uthyrningstugorna ---->
på Sudersand <3


Vaknade kl 8.00 idag och kände mig helt utvilad och pigg!! Samtidigt messar Jossan o säger att hon vaknade kl: 7.00 och kände lika dant.. vad e det här!? :-O Måste vara något med Ruteluften ;-)

Sitter framför datorn i mjukisbyxor och T-shirten jag fick av Jonas för länge sen. Ser fram emot kvällen! Jag och bror min ska hem till älskade bonuskusinerna och flumma hela natten lång om jag känner Linnen o David rätt ;-D Tilda joinar också! <3 Kmr bli supermys! Jossan har bidragit med nio filmer också haha <3

Ne, ska duscha nu sen blir det en liten promenad upp till bageriet :-)
.
.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar