Träffade David på kaffis i morse en stund. Härligt, härligt :)
Sedan var det planering inför lägret på tors-fre, friskvård och engelska under dagen. Grymt jobbigt med alla hålor bara som varken är tillräckligt långa för att gå till stan elr hitta på något, eller tillräckligt korta för att bara sitta och vänta..

Sedan var det planering inför lägret på tors-fre, friskvård och engelska under dagen. Grymt jobbigt med alla hålor bara som varken är tillräckligt långa för att gå till stan elr hitta på något, eller tillräckligt korta för att bara sitta och vänta..
Linn min älskade syster, tänk vad mycket vi gått igenom. Vi har bråkat, gråtit, skrikit, skrattat, älskat och hatat varandra både med, för och emot. Men hur olika vägar vi än väljer, hur olika vi än blivit så är vi fortfarande samma skrot och korn som förr. Vill bara säga att ditt léende och ditt skratt kommer alltid värma lika mycket i mitt hjärta!

För varje dag som går så blir platsen i mitt hjärta bara större och större för dig, min älskade Ann-Sofie. Jag kan inte beskriva med ord hur mycket du betyder för mig och alltid kommer göra! Du har lärt mig se det ljusa runt omkring mig och fortsätter att påminna mig varje dag! Dina vardagliga ord betyder mer än de visaste citaten som någonsin sagts.
kärlek i massor
.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar