Skönt med kort dag i skolan! Slutade 12.15, gick och åt med Sandra och Ronja sen blev det ett litet besök hos David :P Skyndade mig till bussen men naturligt vis missade jag den! Ringde Jonas och sprang upp och mötte honom och Ann-Sofie på MQ. Gick runt på öster, sa absolut inget vettigt bara kritserade folk och Affis nyinköpta handväska! haha xD Det var ju kul att Jonas och jag för en gångs skull! stod på samma sida.
Är lite stolt över mig själv också btw. Idag såg jag den lilla söta axelväskan som jag länge gått och tänkt att jag vill ha. Jag tog ner den från hyllan, gick o höll i den länge och väl o tänkte verkligen att jag nu skulle köpa den. Men precis innan vi skulle gå vidare så beslutade jag mig för att ställa tillbax den på hyllan... och de 250 kronorna finns fortfarande kvar på kortet! Duktigt jobbat Jeannie säger jag bara! ;)
.
.
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar