Linn fick något impulsryck och ville att vi tjejer skulle gå på bio i fredags, en helt underbar idé! Sedan kom någon fram till att bussen vi tänkte ta hem, inte går på fredagar! (för att kunna använda Gotlands kollektivtrafik behöver man fan både hopp och tro!) Så där sprack hela vår fina plan! Men efter mycket om och men så bestämde vi oss för en mysig hemmakväll hon Tilda istället. Affi och jag tog epan till Linn, sen åkte vi och handlade cookies och kladdkaka och åkte hem till Tilda! tihi :) Det blev sjukt mysigt! Kärlek till er brudar <3
Affi sov över hos mig. Vi åt nudlar, målade mina naglar och såg på film idag ^^ sedan tog vi bussen till Jonas. Spenderade dagen hos honom utan att göra särskilt mycket, det gamla vanliga då.
(Jonas gör illa mig, jag dampar på honom, Affi är tvungen att välja någons sida, Jonas blir sur för att Affi väljer min, jag garvar självbelåtet, Jonas drar Affi i håret, Affi förvandlas till ett ondskefullt monster och vägrar lugna ner sig förens Jonas bett om ursäkt)
Vad skulle jag göra utan er! <3
.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar