
Fixar o trixar men det blir iaf inte som jag vill! som vanligt.. Dumma blogg ^^
Igår var jag m. familj, Linn m. familj och några till hos gemensamma vänner ute på södra Gotland. Tradition sen vi var små, riktigt mysigt.
Satt o spelade och sjöng med lite back up från Linn tihi, mycket roligt var det! :)
Känner att jag måste uppdatera mig lite när de gäller klassiker. Får alltid förfrågan om massa olika låtar som alla booorde kunna och då framför allt jag eftersom de e jag som ofta spelar. Fy skäms på mig, nu blir det till att plinka in lite "nygammalt"
Fruktansvärt! dåligt kort men det är från tiden innan det digitala så då får man nöja sig med ett kort på varje motiv. Här är Jakob, Gustav, Linn och jag när vi var fyra och fem år skulle jag kunna tänka mig. Titta närmre o gissa vem som tronade efter vem ;)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar