söndag 23 augusti 2009

Först frukost på bageriet med Jossan typ heeela förmiddagen, härligt! Sedan en spontan picknick vid blå lagunen på etermiddagen med pestosnitt och bulle rån bageriet! :) hmm.. nu slutade en bokstav unka... ni kan nog lista ut vilken ^^
härlig dag har de varit i alla all!
Nu ska jag gå ut till min lilla stuga..puss o kram
.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar