Haha, läste igenom inlägget från igår. Jag var verkligen stressad när jag skrev det såå ogenomtänkt och osammanhängande. skulle verkligen vilja ha mer tid över till att bara sitta och skriva. Idag var min sista dag på jobbet. Känns skönt med ett par dagars ledihet nu framöver innan skolan börjar, men lite konstigt kändes det allt att bara lämna det när man varit där hela sommaren..
Ikväll kom Josefin med ett sjukt härligt förslag inför morgondagen! Vi bestämde att vi skulle fika (möjligtvis sen frukost) på vårat kära stenungsbageri. Åh, vad härligt med nybakat bröd och latte! underbara Josefin med sina underbara förslag! Imorn ska jag även jobba på ett bröllop, dock inte spela faktiskt. Jag ska servera och tydligen göra iordning förrätten m.m. Ska bli lite kul iaf tycker jag.
jag har tänkt på det där med gymnasiet nu.. Börjar ju ettan om bara ett par dagar. Jag har valt barn och fritid eftersom jag skulle vilja jobba med barn och ungdomar som behöver extra stöd eller tillsyn, vet inte riktigt exakt vilket yrke jag tänker på men något inom det ämnet iaf. Problemet är att alla påstår att det är så slappt på just den linjen, oroar mig faktiskt lite över det för det är så mycket som jag skulle vilja göra sen! jag vill plugga nu! så att jag har behörighet till högskolan osv. Ja.. inte mycket jag kan göra åt det just nu, hoppas det löser sig.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar