lördag 22 augusti 2009


Igår slutade vi 12.15. Alldeles lagom ;) Matilda och jag gick hem till en kompis till mig och kollade hans lägenhet, satt o pratade en stund. Sen gick tilda o jag till bussen, träffade Linn, Zabina och Jonte. Väl hemma blev det full fart att göra i ordning sig till kvällen, hann baka lite chokladbollar (dom blev dock nååågot misslyckade.. hur fan man nu kan kyckas med det???) Tog fembussen med Tilda till färjan och fick skjuss me Lotta till Sofie! :D

Kvällen blev precis så underbar som man hade förväntat sig!!! Jag har inte vågat tro att vi skulle fortsätta umgås och träffas precis som vi gjorde i 9:an men när vi väl träffades igen precis som förr kändes det i hela kroppen.. "det är så här det ska va" <3

Tänk er... under sista året i högstadiet började vi umgås. vi var oftast mellan 10-12 stycken som umgicks både i skolan och på fritiden. Visserligen har någon glidit bort under tiden osv men vi som verkligen har varit tighta hela tiden.... vi är fortfande det trots att vi knappt träffats på hela sommalovet och att vi hamnat på helt olika skolor och linjer.

Igår var vi nio stycken, en har redan flyttat till fastlandet och kunde inte komma och en är i sthlm under helgen. Men annars är vi 11 stycken, tänk då att på oss 11 finns det 9 olika inriktingar!! Alla har valt sin väg, alla är så otroligt olika men ändå hör vi ihop.
Kärlek till Folket!!! <3
.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar