torsdag 20 augusti 2009

Första skoldagen..

Idag var det dax! Första dagen på säve..
Har inte varit ett dugg nervös inför det men började känna av det igårkväll och det blev inte precis bättre i morse ^^ åkte bussen in med Ann-Sofie, Jonas, Kalle, Anton, Micke o lite annat folk, då blev man lite lugnare :) Matilda och jag ska gå i samma klass, BF09. Det känns jättebra med allting tkr jag! Så härligt att få göra något helt nytt, det blev verkligen en jätteförändring på en gång! kommer nog ta tid innan man vant sig...
Härlig eftermiddag med Affi, jonas, Kalle, tilda o Linn en stund på öster <3

Nu sitter jag o lyssnar på Sigur Ros.. Kalle länkade. Nu sitter jag här aldeles sentimental och tänker på min älskade Sofie! Allt känns så bra med nya skolan, alla kompisar och allting som spelar roll! och så mitt i allting.... Sofie börjar sitt nya liv på lördag, i skåne. Imorn kommer bli den absolut viktigaste dagen för oss alla, den som är den sista innan Soffen åker. Jag längtar otroligt mycket tills imorn då kommer träffas allihop!..men ändå inte med tanke på att även den dagen har ett slut och det slutet kommer bli annorlunda än alla andra slut...
.
.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar