Har känt mig lite halvt off hela dagen.. Kanske så man bli när man sitter framför datorn en halv dag i pyjamas och käkar köttfärsås utan smak med överkokt spaggetti.. Haha.
Har iaf tagit mitt lilla problem på allvar och faktiskt kollat upp låtar som jag borde kunna. Har en hel lång lista på låtar som jag precis ska börja skriva ut, fun fun! :D
Har fått erbjudande om att spela på en 40-årsfest nästa lördag. En gammal klasskompis mamma kom o frågade mig helt spontant på icas parkering om jag tyckte det lät intressant. En aning komiskt men ack så trevligt tycker jag! :-)
Så småning om tänkte jag så smått börja lägga upp lite matterial så att den som vill kan lyssna. Har tyvär ingen möjlighet att spela in när som hellst så det kan dröja, men kommer, det gör det!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar