tisdag 11 augusti 2009

Sjuk! :(

Mår... fruktansvärt dåligt! Vaknade av att jag mådde illa och hade huvudverk. Har inte migrän, det är något annat jobbigt.
har lite dåligt samvete för att jag inte bloggat något alls! Så svårt att hinna nu bara, jobbar hela dagarna och när man sen kommer hem blir det alltid att man cyklar med Maja eller Josefin. Måste ju utnytja de sommarkvällar som är kvar nu.

I Lördags hade jag min spelning på 40-årskalaset. trodde inte jag skulle vara så nervös men det blev jag.. hur som hellst så är jag ganska stolt över mig själv som för en gåns skull kände mig nöjd efteråt!! Jag har verkligen jättesvårt att se det som jag gör bra, det tar fruktansvärt lång tid för mig att älta alla misstag som jag själv anser att jag gjort. Jobbar på det, hoppas att det här kan vara ett steg i rätt tiktning.

I söndags cyklade jag till Fårösund bara för att träffa min älskade Ann-Sofie! som var hos pojkvännen sin. Jag, Affi, Jonas och Kalle spenderade söndagen riktigt bra tkr jag ^^ härligt härligt! kalle sa något som jag betraktar som den finaste komplimangen jag någonsin fått! haha, inte för att jag vet om det var meningen att jag skulle tolka det som en komplimang men det gjorde jag i varje fall.
Du är en livsnjutare Jeannie.
Det var verkligen något jag behövde höra ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar