måndag 24 augusti 2009

Solsken, massa härligt folk + Jonas... ;)

Tidigt imorse tittade jag förbi David, bättre start på dagen är svårt att tänka sig! Satt o pratade o hade trevligt ^^

Stora ämnet idag var nollning! ^^ Treorna från BF var sjukt schysta! Dom hade bara planerat massa lekar o grejer som dom även deltog i själva. Tilda, jag o Kalle satt en stund o kollade på samhäll ute på fotbollsplanen där dom sprang runt på insåpade presenningar, doppade huvudet i vatten och mjöl osv osv! ^^ Kul som fan att titta på men glad var man att man satt där man satt...

Runt 13-tiden slutade vi, då gick Tilda o jag till öster och mötte upp Affi, Jonas och Kalle. Gick på stan en stund, hörde på Jonas gnäll om att vi shoppade värdelösa saker, Affis eviga kvittrande "vi går dit, vi går dit, och hit måste vi också gå", ännu lite mer gnäll från Jonas medans jag tampades med kalles läskiga psykblickar haha xD
Träffade Buster på bussen, skjussade hem honom. Trevligt, trevligt.
En bra dag iaf. Hoppas på en lika bra imorn!
.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar