Nu börjar man känna sig hemma i nya skolan tycker jag. Man hittar hyfsat bra överallt och börjar lära känna klassen. Hade idrott på morgonen, sedan datorkunskap, matte och sist hade vi lite snack om lägergrejen vi ska göra med klassen. Om två veckor ska BF09 till Klintehamn och övernatta från tors till fre. Tanken är att vi ska lära känna varandra bättre och träna på att sammarbeta osv. Det ska faktiskt bli riktigt kul!
Imorn ska älskade Ann-Sofie hem till mig! Det blir tjejkväll big time ^^ Sen bär det av till Slite på lördagen, Slite marknad ju! ;D Där blir det till att träffa massa folk! <3
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar