fredag 28 augusti 2009

Jaffikväll! ^^


Så var det fredag! Hela dagen har varit lite smådryg.. men ganska okej ändå. Matte, lång svenska, och hela eftermiddagen hade vi planering inför lägret vi ska på om två veckor. Gick en snabbis på stan me Affi! Åkte hem till mig och nu sitter vi här och pratar me kära lilla Soffen i Skåne <3 eller.. rättare sagt just nu är Affi den sociala.
Sen blir de mys pys hela kvällen och längtar till marknaden imorn, kul o träffa massa folk ;) Tyvär blir himlen allt mörkare, stor risk för regn imorn. Fan! xD


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar