onsdag 12 augusti 2009

Frisk igen, härligt!


Idag mår jag mycket bättre! Skönt med en "vila upp sig dag". Funderade på om jag skulle ta tag i min friggebod som verkligen behöver städas! Får se hur det går med det ^^

Nu till hösten när vi börjar ettan så hade jag verkligen ställt mig in på att tre utav mina vänner skulle flytta från ön. Jag har gått och varit riktigt depp över det, nu när man varit van att se varandra minst fem dagar i veckan och så helt plötsligt kommer några fattas... Men! Igår pratade jag med kära A-kusinen linnéa och då berättade hon att Nej, hon ska inte flytta någonstans. Bara in till Visby! Vilken lycka! Haha :)

Tyvär är det ju fortfarande så att både Hannah och Sofie säger farväl till Gotland.. Stort lycka till, till er båda! Och nåde er om ni inte skriver varje dag ;)

Gud vad jag känner mig tom, finns hur mycket som hellst jag skulle kunna skriva om men känner att ingenting skulle komma ut rätt. jag bara sitter och svamlar haha. Kanske blir ett inlägg ikväll istället ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar