måndag 17 augusti 2009

Saknar!!


Idag blev det frukost på bageriet med Jossan <3

Sitter med mammas gitarr (orkar inte hämta någon utav mina egna, haha) sjuger o spelar lite utav impuls, bara sådant som faller en in. Så härligt. Vill så gärna spela in min musik!! väntar på att skolan ska börja så att jag kan höra med musikesteterna om det finns någon inspelningsmöjlighet. Nu e det bara tisdag, onsdag kvar..

Saknar min Ann-Sofie och hennes blonda komentarer!

Saknar min Sofie och hennes spontana, sjuka idéer!

Saknar min Linn och hennes störda skämt som bara jag förstår!

Saknar min Matilda och hennes ständiga vetskap om allt och ingenting!

Saknar allas våran Jonas och hans dumma visioner!

Saknar allas våran Eric och hans hatkärlek till Jonas!

Saknar Linnéa, Hannah, Alex, Sebbe och allt som hör er till!!

Saknar VÅRA dagar, kvällar.. o vissa nätter ;) haha


2 kommentarer:

  1. Gud vad jag oxå började sakna alla nu när jag läste det där! Hoppas såå på fredag! Om inte annat så har vi i allafall våra minnen tillsammans :')<3

    SvaraRadera
  2. och en grejj till som jag glömde skriva, vad gulligt att du hade tagit den textfärgen som förknippas med den personen! :D eller? XD jag känner mig iaf träffad av det rosa, hhahahah ^^

    SvaraRadera