torsdag 13 augusti 2009

Konsten att leva på andras lycka


Just nu skulle jag behöva springa, skrika, slåss, dansa ja va fan som helst för att på något sätt kunna ta kontroll över min överskottsenergi!! Dagen i sig har varit rätt seg, det klart dagen hade sina små skratt här och var eftersom bungehallens personal inte särskilt ofta är riktigt normal! Haha. Men trött som vanligt kom man hem och funderade lite på vad man skulle göra av kvällen. DÅ PLÖTSLIGT! klingar det till på msn, en orange ruta med Affibläckfisk (fråga mig inte om namnet, bäst så) "Jag svävar på rosa moln, jag är så lycklig!" Och så var min kväll gjord! Frågetecken? jag ska förklara.
Ann-Sofie har en tendens att verkligen skina utav glädje och lycka, när hon är glad så kan ingen! undgå det. och sen jag, jag har lärt mig att leva på andras lycka. Tänk dig själv vilket plus! Det blir ju dubbel lycka ^^ Så nu när Ann-Sofie skrev att hon var otroligt lycklig så blev jag aldeles varm och plötsligt hade någon annan lixom bestämt att jag ivkäll skulle vara lycklig. Tack min lilla Affi! <3

1 kommentar: